• Cerita ini….

    Assalamualaikum semua…dalam diam dah bulan April 2015. Dan masa terus berlalu buat tak tau walaupun kita perlukan masa atau tidak. Jadi sebaiknya kita teruskan hidup tanpa rasa kesal kan. Nak kesal pun benda dah jadi dan akan berlalu. Sama ada diingati atau lupa tu terserah pada diri masing2. Perkara yang tak pernah aku hadapi tetiba …

  • Wali Band – Doaku Untukmu Sayang

    Kau mau apa, pasti kan ku beri Kau mau apa, pasti kan ku beri Kau minta apa, akan ku turuti Walau harus aku terlelap dan letih Ini demi kamu sayang Chorus Aku tak akan berhenti Menemani dan menyayangimu Hingga matahari tak terbit lagi Bahkan bila aku mati Ku kan berdoa pada Ilahi Tuk satukan kami …

  • Hidup ini…

    Allo semua…dok sorg2 kat umah sambil santai2 taip blog nie memang best. Byk benda yang nak di taip tp rasanya masih menjadi rahsia hati dan alam heheheheh….Dok layan lagu Dato Siti pun syok gak. Aku bersyukur pada-NYA yang masih membenarkan aku bernafas sambil menikmati alam dan menikmati manisnya berbuat kebajikan. Usi yang semakin meningkat ini …

  • Tanaman bab 2

    Assalamualaikum semua…alhamdulillah…ada sedikit kejayaan walaupun kali kedua menanam anak benih. 1st dulu masa tanam tarikhnya 14hb Feb. Tapi sedihnya tiaa apa2 yg muncul yg nak dikategorikan sebagai anak benih. Anak benih lalang ngan rumput liar adalah hehehehe…Jadi setelah diteliti, ghupernya jgn ler letak air dulu kan. Memang ler pandai sgt. So tanam laa lagi kita …